czwartek, 8 maja 2014

Hejka =)


To jest mój pierwszy post. Szczerze to nie wiem czy wyjdzie mi prowadzenie bloga no ale zawsze można spróbować. jak to powiadają do odważnych świat należy =D A może akurat odnajdę w tym swoją pasję. Nigdy nic nie wiadomo. Prowadzenie bloga zaczynam z pomocą mojej kochanej koleżanki, która ma już bloga od jakiegoś czasu (clik). No wiec ten tego noo mam nadzieje, że spodobają wam się moje wpisy i was nimi zaciekawię. 
Będę dążyła do tego by mój blog był ciekawy. 

Oczywiście ie przedstawiłam się wiec tak jestem Paulina znajomi mówią na mnie  Jujetta albo Juja mam 15 lat i mieszkam w okolicy 
Poznania. Interesuje się muzyka, sportem, pisaniem, zwierzętami oraz fotografią. Jestem dość wesołą osobą. Staram się dążyć do celów, które sama sobie wyznaczę. I to chyba tyle jak na pierwszy raz. To paa do następnego postu =)

2 komentarze: