sobota, 10 maja 2014

Sesja =)

Hejkaa =)
Dzisiejszy dzień był bardzo fajny. Świeciło słonko i nie padał deszcz. Byłam na długim spacerze z psem, który no zakończył się nie zbyt ciekawie, ponieważ mojego psa prawie potraciło auto ale na szczęście nic mu nie jest.
 Po jakimś czasie poszłam z Zuzą (clik) i jej młodszą siostrą na sesji. Było bardzo zabawnie. Na sam koniec poszliśmy do pizzerni =) 
Oczywiście było dużo śmiechu. Bardzo lubię przebywać w towarzystwie Zuzy ma ona nie raz szalone pomysły. Można z nią porozmawiać i pośmiać się. Nie mogę doczekać się wycieczki 3 dni nad morzem z zajefajnymi ludźmi. Oczywiście Zuza też jedzie coś czuje, że po tej wycieczce będę miała dużo pamiątkowych zdjęć. 
Ale do wycieczki jeszcze trochę czasu. Trzymajmy kciuki, że czas szybko zleci =) No a tym czasem to żegnam się z wami, ponieważ idę upiec babeczki hehe mam nadzieję, że wyjdą =D No wiec zostawiam wam moje zdjęcia i mykam paaa do następnego postu.






2 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia i ciekawy desing bloga :)) powodzenia w dalszym blogowaniu


    http://dominika-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń