piątek, 9 maja 2014

Kilka faktów o mnie

Hejka !
Na początek chciała bym żebyście mnie bardziej poznali. Dowiedzieli się mniej więcej co lubię, a czego nie lubię. 
W tym poście dowiedzie się też jaka jestem. 
No to zaczynamy =)
1. Kocham zwierzęta sama mam psa
2. Mam przyrodniego brata 
3. Mam bardzo spoko rodziców
4. Mam kochaniutkiego chłopaka 
5. Ubóstwiam żelki 
6. Lubie rysować
7. Czasami lubię pisać piosenki
8. Kocham długie spacery
9. Bardzo lubię chodzić na imprezy
10. Ubóstwiam moich przyjaciół
11. Lubie robić zdjęcia
12. Chętnie biorę udział w zawodach sportowych
13. Mam zdolności manualne
14. Nienawidzę pająków
15. Non stop słucham muzyki
16. Jestem dość otwartą osobą
17. Lubie pomagać innym
18. Jestem cierpliwa do czasu
19. Jestem wesołą, zabawną osobą
20. Jestem dość zwariowana i szalona =D
I na tym kończę wiec trzymajcie moje zwariowane, dziwne zdjęcie no a ja  lece paaa =D 


 link do bloga Zuzi (clik)


1 komentarz:

  1. Wydajesz się fajną osóbką :) Pozdrawiam!
    http://my-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń